marca 07, 2018

Jajecznica na mleku (bez tłuszczu / fit / dietetyczna)

Odkąd spróbowałam tej wersji jajecznicy stała się moją ulubioną! Jest delikatna, kremowa, lekka, puszysta, mogę pisać o niej w samych superlatywach:). Możemy dodać do niej dowolne dodatki, np. wędlinę. Ja lubię ją w wersji ze szczypiorkiem. 



6 jajek 
100 ml mleka 
1/2 pęczka szczypiorku
sól, pieprz

1. Jajka rozbijamy do miseczki. Dodajemy sól, pieprz i mleko. Mieszamy widelcem. 
2. Patelnie lub mały garnek z grubym dnem rozgrzewamy. Wlewamy masę jajeczną, dodajemy szczypior. Smażymy aż jajka się zetną. 




1 komentarz:

  1. Uwielbiam jajecznicę i bardzo często przyrządzam ją z różnymi dodatkami. To smaczne i pożywne śniadanie ;)

    W wolnej chwili zapraszam Cię na mojego bloga kulinarnego: https://bitasmietanka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP