lutego 11, 2018

Zupa pomidorowa na filecie z ziemniakami

Nie znam nikogo kto jadałby zupę pomidorową z ziemniakami zamiast makaronu czy ryżu. Pomyślałam - dlaczego nie?;) I wyszło pysznie! Zupę ugotowałam na filecie, który rozdrobniłam po ugotowaniu.



1 duży filet z kurczaka
3 marchewki 
1 pietruszka
1/4 selera
1 por
3 łyżki koncentratu pomidorowego 
1 łyżeczka mąki
1 łyżka śmietany 
2 ząbki czosnku
2 liście laurowe
5 kulek ziela angielskiego
vegeta, sól, pieprz 

1. Marchew, seler, pietruszkę i por ścieramy na dużych oczkach tarki. Por kroimy w plastry, czosnek drobno siekamy. Filet z kurczaka zalewamy 2 litrami wody, zagotowujemy, zbieramy szumowiny. Dodajemy warzywa, liść laurowy i ziele angielskie. Gotujemy na małym ogniu przez 1 godzinę.
2. Z zupy wyciągamy filet, za pomocą dwóch widelców rwiemy go na małe kawałki. Wrzucamy do garnka. 
3. Mąkę mieszamy z odrobiną zimnej wody. Dodajemy śmietanę. Wlewamy do zupy, doprawiamy do smaku vegetą, solą i pieprzem. Gotujemy jeszcze chwilę. 

2 komentarze:

  1. Ciekawe, ciekawe, nic zatem nie stoi na przeszkodzie aby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki jej nie jadłam, a smakuje lepiej niz z makaronem.

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP