listopada 26, 2017

Recenzja gofrownicy Dezal + bezglutenowe gofry z prażonymi jabłkami

Przerabiałam już w swoim życiu kilka gofrownic, by w końcu trafić na ideał:). Przedstawiam gofrownicę Dezal, model 301.7 LW, z którą - gwarantuję Wam - zrobicie najlepsze gofry w swoim życiu. Smakować będą tak samo dobrze albo nawet lepiej od tych kupionych nad morzem:). 


Gofrownica Dezel model 301.7 LW to taki Mercedes wśród gofrownic, świadczą o tym jej parametry: 

  • moc 1300 W
  • 2 płyty grzewcze z grubą kratką (góra-dół)
  • płyty grzeczne wykonane z powłoki, do której nic nie przywiera
  • duże wymiary gofrów (9,5x15 cm)
  • budowa przystosowana do ciągłej pracy
  • duża waga urządzenia, co gwarantuje doskonałe dociśnięcie i dopieczenie gofrów

Zacznijmy od początku, czyli od mojego pierwszego spotkania z gofrownicą. Elegancki, nowoczesny design - prosty, metalowy, z białą obudową wpasuje się do każdej kuchni. Gofrownica jest bardzo ciężka, lecz z wyczytanych w Internecie informacji udało mi się ustalić, że właśnie to + duża moc gwarantują uzyskanie idealnych, chrupkich gofrów! Gofrownica wygląda bardzo porządnie i solidnie, nie śmierdzi chińszczyzną i tanim plastikiem. 


Jak gofrownica poradziła sobie ze zrobieniem gofrów?

Gofrownicę podłączyłam do prądu i nagrzałam. Ciasto wylałam na kratki od razu kiedy gofrownica zasygnalizowała mi gotowość do podjęcia pracy - czyli kiedy zapaliła się zielona lampka a czerwona zgasła. Gofrownicę zamknęłam a po 2 minutach mogłam cieszyć się już gotowymi, chrupiącymi goframi. Ciężko było mi w to uwierzyć, bo w przypadku tańszej gofrownicy, którą kiedyś użytkowałam pieczenie trwało nawet do 10 minut a gofry wychodziły ciężkie i zbite niczym kluchy i smakowały bardziej jak naleśniki niż gofry. Gofrownica Dezal natomiast spełniła swoje zadanie w 100%:). 






Test gofrownicy wykonałam przy użyciu Ciasta na gofry gluten free firmy MIX Expert. To gotowa mieszanka bezglutenowa, do której wystarczy dodać wodę i olej by uzyskać ciasto. Prosty skład, błyskawiczne wykonanie a efekt można podziwiać na końcowym zdjęciu. Polecam tę mieszankę zarówno osobom jedzącym bezglutenowo jak i tym leniwym, którzy lubią mieć pod ręką proste rozwiązania:) 



Gofry wychodzą pięknie wypieczone i chrupiące. Gofrownica otwiera się o 180 stopni, co również jest zaletą, zarówno przy wyciąganiu gofrów jak i przy myciu sprzętu. Jak już wspomniałam jest solidna i ciężka. Nic do niej nie przywiera, dlatego umyć można ją w kilka chwil. 


Podsumowując: gofrownica spełnia swoje zadanie w 100%, właściwie to broni się sama a każdy kto spróbował zrobionych w niej gofrów od razu pytał o sprzęt, który zrobił takie cuda. Gofrownica nie jest sprzętem, który ma w domu każdy z nas, dlatego mało o nich wiemy. Polecam każdemu kto myśli o zakupie gofrownicy, warto dołożyć trochę pieniędzy i zamiast taniej, plastikowej kupić taką, która posłuży nam lata. Gofrownica Dezal nie kosztuje majątku, bo jedynie 200-300 zł. Kupcie ją jeśli marzycie by jeść w domu gofry niczym z budki znad morza:).

Gofrownice Dezal Plus i ciasto Mix ekspert do kupienia w firmie Dezal Plus, adres e-mail: info@dezal.com.pl, numer telefonu: 15 8464231 lub w serwisie Allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP