marca 20, 2016

Łazanki z kapustą i kiełbasą

Tradycyjnie łazanki przyrządza się z kapustą i grzybami, przynajmniej ja znam taką wersję. Zrobienie wersji męskiej zmusiło mnie do dodania mięsa. ;-) Najbardziej pasowała mi tutaj kiełbasa. Jeśli będzie dobrej jakości, danie na pewno będzie smaczne.


400g kiełbasy 
1/2 główki białej kapusty
300g kiszonej kapusty
garść suszonych grzybów
sól, pieprz
olej

1. Makaron gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu.
2. Kapustę słodką drobno szatkujemy. Kapustę kiszoną płuczemy 2-3 razy, kroimy na mniejsze kawałki. Kapusty gotujemy przez około 40 minut w osobnych garnkach. Wraz ze słodką kapustą gotujemy namoczone uprzednio we wrzątku suszone grzyby. Odcedzamy.
3. Na rozgrzanym oleju podsmażamy pokrojoną cebulę i kiełbasę. Dodajemy obie kapusty, pokrojone drobno grzyby, wszystko razem podsmażamy kilka minut. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Na koniec mieszamy z makaronem.





1 komentarz:

  1. Łazanki robię zawsze z kapustą, boczkiem i pieczarką, z kiełbasą nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń

Każde odwiedziny i każda opinia bardzo mnie cieszą. :)
Zachęcam do napisania do myślisz o moim przepisie.

top social

TOP